مصاحبه آرشیو خبر ها
بونوچی : شب هایی مجبور بودم در ماشین بخوابم

بونوچی : شب هایی مجبور بودم در ماشین بخوابم

شرایط مبهم و پیچیده ای را پشت سر می گذاریم و هنوز تکلیف نهایی رقابت های سری آ پس از اتمام مهلت قرنطینه که سه اوریل است مشخص نشده. با این حال بازیکنان تمرینات خود را در خانه ادامه می دهند تا در صورت بازگشت به رقابت ها امادگی خود را از دست نداده باشند.

 

لئوناردو بونوچی در گفت و گو با تلویزیون یووه تاکید کرد که همراه خانواده لحظات خوبی را پشت می گذارد و تمرینات را به صورت تمرینات داخل سالن همچنان ادامه می دهد.

 

حالم خوب است، عالیه، ابتدا روزهای سختی بود روزهای نخست قرنطینه واقعا دشوار بود به ویژه برای یک فوتبالیست اما حالا به این فرم هم می توانیم زندگی کنیم همه در حال مبارزه هستیم و باید بدانیم که این یک مبارزه جهانی است. البته روزها خیلی طولانی هستند و باید با برنامه ریزی طی شوند.

 

خوابیدن در ماشین

 

زمانی که جوانتر بودم برخی عصرها به میلان می رفتم و موقع برگشت دیر شد و مجبور می شدم در ماشین بخوابم.

 

بهترین لحظه

 

بهترین و فراموش نشدنی ترین لحظه زمانی بود که متئو توانست بر بیماری و دوران سخت آن فارغ اید. زمانی که دکترها امدند و گفتند آنچه که باید انجام می دادیم را انجام دادیم و حالا متئو حالش خوب است، آن لحظات بهترین لحظات عمر من بود و فکر نمی کنم لحظه بهتر از آن وجود داشته باشد.

 

تفریح مورد علاقه

 

در کودکی علاقه به ماهیگری داشتم، با پدرم و پدر بزرگم یک بار به رودخانه هم رفتیم اما بیشتر شنا می کردم همراه دوستانم.

 

غذای مورد علاقه

 

انواع ماکارونی با سس های مختلف، ماهی سالمون، مارتینا خیلی آشپز خوبی هست و با برنامه غذایی او پیش می روم.

 

تمرین

 

هر روز صبح برنامه می اید، من معمولا ساعت سه تمرین می کنم. زمانی که کمی ارامش در خانه برقرار شده، دوچرخه، تمرینات سالنی و حرکاتی که باید برای اماده نگاه داشتن انجام دهیم. و البته دو که در پارکینگ انجام می دهم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: